سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

بی اندازه

لغتی برای اندازه اینکه بگویم

چقدر دوستت دارم پیدا نمی کنم!

شاید بتوان گفت...

بی اندازه !

دعوت برای افطار

جمعه است ...

امروز سر سفره افطار

برایت یک جا  خالی نگه می دارم!



دویدن

می دوند...

بعضی ها برای قرار !

بعضی ها برای فرار !

روزه دیدار

تا کی چشمانم روزه دار دیدنت باشد!

کدام جمعه افطار خواهم کرد این روزه را ...

رمضان ۸۹

رمضان دیگری از راه می رسد

و من مدام از خودم خواهم پرسید

فرق این روزها فقط به روزه هایم است؟
خداکند که اینطور نباشد!

رازهای سر به مهر

چشمانت را می بندی

و رازها سر به مهر باقی می ماند . . .

صداقت چشم ها

کاش چشمهایت راست نمی گفتند

تا دروغ هایت باورم می شد...

معجزه نگاه

حالم خوش است...

نگاهت معجزه می کند انگار!

ساعت صفر عاشقی

پنج شنبه شب ها که می شود


وقتی موبایلم ساعت 00:00 را نشان می دهد


یک دفعه قلبم فرو می ریزد انگار


حس می کنم الان است که اس ام اسی ، تک زنگی ...


چیزی برسد انگار!!!


نفس ها

تو نبودی یکسره بهم می گفتی نفسم به نفس تو گیره...


حواست هست چندروزه از من دوری...


انگار گیر نفست به نفسم باز شده!!!

یک بازی کودکانه...

گفتم بیا گرگم به  هوا بازی کنیم . گفتی گرگم به هوا هم شد بازی! بیا قایم موشک بازی   

 

کنیم. قبول کردم .من چشم گذاشتم و تو قایم شدی ولی دیگه نتونستم پیدات کنم... 

 

هیچ وقت!! حالا می فهمم چرا گرگم به هوا بازی نکردی...

...؟

تو پشیمانی  

و من مضطرب 

کاش کمی رحم داشتند کلمات 

حال و روز این روزهایم

این روزها  

حال و هوایم  

شبیه مرغی است  

بسمل شده!! 

سببش را خودم می دانم و خدا می داند و ...  

گلایه از معشوق

خواستم گلایه کنم از نامهربانی ات 

گفتم چطور از کسی که قلبم برای او می تپد  ...

می شود گلایه کرد!

عرض تبریک !

حضرت آقا! 

 این روزها مردم همه رنگارنگند ... 

درست مثل همین چراغ هایی که برای تولد شما توی خیابان ها بسته اند! 

حضرت آقا! 

این روزها بیشتر از هر مزه ای از شیرینی خوششان می آید و خودشیرین ها! 

درست مثل همین شربت ها و شیرینی هایی که توی خیابان پخش می کنند! 

شاید جای گله کردن نباشد امشب...  

آخر امشب شب تولدتان است! 

تولدتان هم مبارک ! 

ولی حضرت آقا...

ولی اش بماند برای حریم خصوصی خودمان! 

تولدتان مبارک باشد حضرت آقا!!