سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

قهوه تلخ با زهرمار اضافه

مهران مدیری پشت جلد سریالش را امضا کرده است:

« خواهش می کنم کپی نکنید...»

من کجا را باید امضا کنم ؟!

« خواهش می کنم انصاف داشته باشید...»

می دانم چندان نتیجه ای ندارد!

مثل همان امضا و خواهش مهران مدیری!

اینجوری حسرت گفتن خواهشم به دلم نمی ماند حداقل!!


نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا جمعه 16 مهر 1389 ساعت 01:20 http://darddelhayman.blogsky.com

من هرگز کپی قهوه تلخ رو نمی خرم و تا قسمت آخرشو ارجینالشو میخرم و میبینم...چون اگه مهراان مدیری در آمد خوبی نصیبش بشه تشویق میشه که برام بیشتر فیلمای خنده دار بسازه و منم بیشتر خواهم خندید و به تبعش بیشتر از زندگیم لذت خواهم برد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد