سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

فرق من و تو...

فرق من و تو فقط این بود...

که من فقط بلد بودم چشم بگذارم و تا ده بشمارم

و تو همیشه می گفتی من قایم می شوم!!

که من بازی را زندگی پنداشتم

و تو زندگی را بازی می دانستی!!

که من ماندن را بلد بودم

و تو از رفتن هم سردر می آوردی!!

که من از دیدن لبخندت هم اشک شوق می ریختم

و تو از دیدن حتی گریه ام هم لبخندی مرموز تحویلم می دادی!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 07:25 http://khate-ghermez.blogfa.com

قشنگ مینویسی
همیشه همینجوریه روزهای دوست نداشتنی کش میاد مثه کشی ترین چیز دنیا ولی روزهای دوس داشتنی...

لطف دارین شما ... واقعا چقدر کوتاهه روزهای دوست داشتنی

رهگذر چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 10:52

سلام آقا یاسین بعد از یه مدت.دوباره به وبلاگت سر زدم طبق معمول عالیه ,حرف نداره.

سلام. تشکر از حضور دوبارتون... واقعا لطف دارین

الهه چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 23:04 http://dokhtaran2.blogsky.com

سلام
واو..عجب قالب خوشگلی
چقد آرامش داره این قالب
و نوشته هاتون
دارن هی زیبا تر میشن
تبریک میگم
کلن وبلاگتون خیلی حس جالبی بم داد
مرسی که هنوز قابل میدونینو به ما سر میزنین

سلام.
جدا خوشکله؟
لطف دارین ! خوب زمستون نزدیکه دیگه ما هم گفتیم رنگ و بوی وبلاگ عوض بشه.
به جای این حرفا یه کم یاد بگیرین!!!!!!!!!!

ساقی می پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 21:45

اینجا چقدر تغییر کرده، خیلی قشنگ شده

یاسین می دونستی نوشته هات خیلی دلنشینه و من خیلی بهشون علاقه دارم؟
این پستت واقعا تاثیر گذار بود

سلام. ممنونم. لطف دارین شما. واقعا نوشته هام دلنشینه و شما بهشون خیلی علاقه دارین در هر صورت تشکر به خاطر محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد