سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

آدم ها هم لیبل دارند این روزها!

بالا و پایین دارد قیمت هایشان

ولی لیبل را همه دارند

نه اینکه قیمتشان مقطوع باشد ...نه!!!

چانه بزنی و زرنگ باشی تخفیف هم می توانی بگیری...

اگر شانس داشته باشی آنهایی که حراج شده اند هم به تورت می خورند !

تا چطور مشتری ای باشی!!!!

راستی روی لیبل شما چند خورده؟




نظرات 7 + ارسال نظر
بانوی خرداد دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 12:55

یاسین بعد از خوندن نوشتت حس بدی بهم دست داد.
یکبارم تو نظرات یکی از پستام این رو نوشته بودی که خودمونم به هم رحم نمی کنیم و همدیگرو عین اسکناس می بینیم.
وچقدردردآوره

مگه غیر از اینه!!

ساقی می دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 20:45 http://saghiemey.blogfa.com

همه چی فروشی نیست!!!
همه ی آدمها رو یه جور نبینید!...
انسانیت بعضی ها قیمت ندارد...

سلام.
من که گفتم بالا و پایین دارد. شاید قیناش خیلی خیلی خیلی خیلی بالا باشد. قیمتی که اصلا نتوان پرداخت!
شاید فقط پول نباشد. به هر حال هزار وسیله هست برای خریدن...
بستگی دارد چطور مشتری باشی!!!
بعدشم من که نگفتم چی شو می شه خرید: یکی غیرتش رو یکی انسانیتش رو یکی خودشو و....

یاسی دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 21:21 http://www.yasi1389.blogfa.com

ما نه اینکه جزو آثار باستانی محسوب میشیم لیبل میبل نداریم

نشد دیگه ...

الهه دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 23:30 http://dokhtaran2.blogsky.com

البته خب ذهنمو که درگیر کرد اما نمیدونم... شاید زیااااااااااد
:دی

شکیبا سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 16:09

واقعیت خیلی تلخیه...
اگر مواظب نباشی نه تنها قیمتی هم برات نمی پردازند بلکه انسانیت و گوهر و وجودتو به سرقت میبرند در مقابل هیچ...




راستی من یه چند روز پیش اومدم وبلاگمو آپ کنم با اون پست عجیب مواجه شدم و اینکه هر کاری کردم نتونستم وارد قسمت مدیریت وبلاگم بشم!!دارم با نامه نگاری با بلاگ اسکای سعی میکنم رمز عبورمو از هکر پس بگیرم خدا کنه بشه...

‌‌Black13 سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 21:45

سلام یاس سرخ...
ممنون که تو این مدت که نبودم به یادم بودی...
خطمو تازه راه اندازی کردم و اوضاع و احوالم یه کم آشفته ست و خیلی فرصت حرف زدن و آپ کردن ندارم...اما انشاءالله ظرف چند روز آینده که راه افتادم هم دوباره بهت سر می زنم و هم آپ میکنم...
پس خدانگهدار...

پگاه سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 21:50 http://pegah71.blogfa.com

ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد