سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس یک ساله شد

و چه زود گذشت. 

توی تمام این مدت دوستای خوبی منو شرمنده کردن... 

هر چند نوشته هام هنوز اونقدر ها کامل نیست. 

به نظر شما بهترین پست کدوم پست بود. 

دوست دارم نظرشما رو بدونم. ..

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
تولد وبلاگتون مبارک!
باید یه گشتی تو وبلاگتون بزنم و بعد خبرتون می کنم...

ممنون.منتظر می مونم...

الهه جمعه 25 تیر 1389 ساعت 15:04 http://dokhtaran2.blogsky.com

سسلام
خب نمیشه بگم کدومش...همشون قشنگ بودن با یه احساس جدا گونه...
تبریک به وبلاگ عزیز که یک سالش شده :)
تبریک به شما که هنوزم مینویسین

سلام.ممنونم.ولی دوستداشتم یکیش رو می گفتین

u17r480y جمعه 25 تیر 1389 ساعت 15:15

سلام
خیلی خوشحالم که با وبلاگ قشنگت آشنا شدم .
به نظر من ، بهترین پستت "درد برای دل است post-3" بود.
البته ، "من...تار...پیرمرد" و "بوق اشغال" هم قشنگ بود .
همینطور ادامه بده .

سلام.منم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.خیلی شرمنده کردین .با وجود دوستانیمثل شما مگه میشه ادامه نداد

این اون متنی بود که من دوسش داشتم :


به نام لحظه های با هیچکس نبودن،

به نام لحظه های سر خوردن قطرات اشک روی گونه های سرد،

به نام لحظه های خیره شدن به ستاره های آسمان،

به نام لحظه های تنهایی

لطف کردین و وقت گذاشتین .ممنونم

شکیبا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 17:08 http://darddelhayman.blogsky.com

وبلاگ سوریاس...
همون وبلاگی که یک مهندس جوان از دلش مینوشت...
وبلاگی که خیلی زیباست...
وبلاگی که من اونجا الهه رو پیدا کردم همون کسی الان با من............
این وبلاگ برای من پر از خاطرست...
شاید اگر آقا یاسین این مهندس جوان اون اوایل که من وبلاگ دردلهای من رو راه انداخته بودم به من سر نمیزد من دلگرمی ای برای نوشتن نداشتم و الان به اینجا نرسیده بودم.....

پستهای تو همیشه زیبا بودن مخصوصا پست هایی که برای امام عصر مینوشتی...

سلام.ممنون که بعد از مدتها اومدین دوباره . اینجا دوست ژیدا کردین و ما را بکل فراموش کردین.قشنگی نوشته های خودتون بود که دلگرمتون می کرد واسه ادامه دادن .من که ماری نکردم.من واسه امام عصر هنوزم می نویسم . بازم منتظر دیدنتون هستم.

شکیبا جمعه 25 تیر 1389 ساعت 17:28 http://darddelhayman.blogsky.com

شرمنده ...
من اون سری که وبلاگ رو حذف کردم به آدرس وبلاگ همه ی دوستان دسترسی نداشتم به خاطر همین دارم یواش یواش دوباره آدرسها رو پیدا میکنم تا لینکشون کنم من هیچ کدوم از دوستامو فراموش نمیکنم....
بازم میگم خیلی شرمندتونم....
بازم میام و دیگه این تاخیر طولانی تکرار نمیشه...

خواهش می کنم . این چه حرفیه دشمنتون شرمنده...

ساقی می جمعه 25 تیر 1389 ساعت 18:31 http://saghiemey.blogfa.com

تبریک میگم، موفق باشی...
راستش انتخاب سختیه! همش خوبه!
ولی بین اونها " اولین یادداشت بدون عنوان! " خیلی به دلم نشست...

ممنون لطف دارین شما.

بانوی خرداد شنبه 26 تیر 1389 ساعت 11:03 http://29khordad.blogsky.com

یاسین جان
تولد وبلاگت مبارک.
نوشته های وبلاگت همیشه خوشگل وبا احساسند .

ممنونم لطف دارین شما

DR Eli شنبه 26 تیر 1389 ساعت 21:04 http://myeli.blogsky.com/

سلام
معذرت بابت این چند وقت
در کل درگیری درسی و کاری زیادی داشتم
هنوز هم درگیری های درسیم تموم نشده.
از نظر من نمیشه یه نوشته ی خاص رو بهترین دونست
هر کدوم با یه حس خاص و در جای خودش عالیه
موفق باشید دوست من

سلام. خواهش می کنم.این چه حرفیه .
شما لطف دارین

فرنگیس جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 19:26

سلام
خوب بود...
می گم خوب بود چون بهتر از این هم میتونی باشی
موفق باشی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد