سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

برای روح بلند بابابزرگ

چند روز بود پیر مرد حال نداشت. نه صحبت می کرد و نه غذا می خورد. فقط اگه خوب گوش
می دادی متوجه می شدی که زیر لب دارد ذکرمی گوید. دیگر عینک ته استکانی هم روی چشمهایش نبود و نگاهش که خیره به سقف بود دلم را می لرزاند.یادش بخیر وقتی بچه
بودم هر وقت می رفتم پیشش منو می بوسید و از بهترین انارهای باغش که برایم کنار
گذاشته بود یکی بهم می داد. تا جایی که یادم میاد دو تا کارو همیشه سر یه وقت معین
انجام می داد یکی خوندن یک جزء قرآن بعد ازنماز صبحش و یکی هم دیدن اخبار ساعت
هفت بعداز ظهر. خوبیش اونقدر بود که خدا توی یکی از بهترین روزها ( اول شعبان)
ببرتش پیش خودش...  

و حالا پیرمرد نیست و هنوز باورم نمی شود که این چند خط را برای روح بلند او نوشتم ...   

موخره :‌ هیچوقت دوست نداشتم خبر بد به کسی بدم. ولی دو روز پیش مجبور شدم خبر فوت بابابزرگ رو به مامان بدم.اون هم ساعت سه و نیم صبح ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز معصومی زاده پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 23:59 http://farnaz68.persianblog.ir/

تسلیت میگم...
همدردی منو بپذیرید...
همین

از ابراز همدردیتان سپاسگزارم...ممنون...

الهه صفری جمعه 25 تیر 1389 ساعت 01:10 http://dokhtaran2.blogsky.com

سلام
یعنی هرچقدر بگم که تا چه حد ناراحت شدم ،کم گفتم
فقط تنها چیزی که میتونم بگم یه تسلیت کتبی با آرزوی صبر براتونه...
و.....
واقعا نمیتونم احساسمو بنویسم...ببخشید..
امیدوارم روحشون قرین رحمت خدا بشه ،انشاالله...
به امید روزهای شاد...

سلام. از ابراز همدردیتان ممنونم. ان شاءاله رفتگان شما هم مورد رحمت الهی قرار بگیرند.

شکیبا یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 00:54 http://darddelhayman.blogsky.com

تسلیت منو پذیرا باش...
امیدوارم که غم آخرت باشه...

ممنونم.

منا یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 11:24 http://8daily.blogsky.com/

سلام مهندس
من الان خوندم که پدر بزرگت به رحمت خدا رفته تسلیت میگم یاسین مطمئن باش اون الان جایی که خیلی بهتر از اینجاس چون خدا در اولین روز بهترین ماهش او را پیش خودش برد

روحش شاد

ممنونم بابت ابراز همدردیتون... ان شاله خدارفتگان شما رو هم غرق رحمت الهی بفرماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد