سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

دلگرفتگی

امروز صفحه نیازمندیهای روزنامه را زیر رو کردم  

برای رفع گرفتگی لوله ها آگهی زیاد بود...اما 

برای رفع گرفتگی دلم هر چه جستجو کردم به نتیجه ای نرسیدم... 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 00:22

سلام یاس سرخ...
خوبی؟
در مورد تعداد شعبه باید خدمتت عرض کنم بانک کشاورزی بعد از بانکهای صادرات و ملی بیشترین تعداد شعبه رو توی کشور داره...
فکر کنم الآن 1940 تا باشن،البته دقیق دقیقش درست توی ذهنم نیست،اما همین حدوداست...
ممنون که بهم سر زدی...
موفق باشی...
Black13

سلام.ممنونم از این حس تعهد به مجموعه!!!!
شوخی کردم . بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران

Black13 پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 00:26

بازم سلام... یه چیزی رو یادم رفت :
بانک کشاورزی بعد از بانکهای صادرات و ملی بیشترین تعداد شعبه رو توی کشور داره...
اما چون رسالت تخصصی بانک کشاورزی در زمینه حمایت از کشاورزان و بخش کشاورزیه طبیعیه که تعداد شعبه هاش بیشتر در مناطق نزدیک به روستاها و مناطق کشاورزی باشه و بخصوص توی شهرهای بزرگ که بیشتر صنعتی ان تعداد شعبه ها به نسبت سایر بانک ها کمتر باشه...

موفق باشی...
Black13

الهه صفری پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 09:38

سلام
یک عدد قرص دل واز کن تجویز میشود به نام
وازکنینگ دلوئین!!!!
:دییییییییییی
مسقره تر ازین اسم تالا شنیده بودین؟!؟!؟!؟

سلاملیکم....
من خودم متخصص تجویز این جور داروها هستم ها ...
رو کنم که چند تا اسم مندرآوردی ترو مسقره تر از این می تونم انجا ردیف کنم...
؛ دیییییییییییییییی

شب برفی پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 20:51

یه روزنامه بزن .
اگهی دل باز کنی بده .
میگیره به خدا !!!!

خودت دست به کار شو !!!

چرا روزنامه بزنم...
یه آگهی می دم تو روزنامه دیگه...
ولی آگهیش اینجوریه : به یک نفر که بتواند دل ما را باز کند نیازمندیم.تا ببینه فوری میاد...

منا یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 11:56 http://8daily.blogsky.com/

فقط یادت باشه کنار یه نفر یه پرانتز وا کن اسمش را بنویس که تا ببینه فوری بیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد