سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

خرابه نوشته یک خراب شده...

این روزها خیلی خرابم... 

خراب تر از چیزی که فکر کنی... 

از تو گله ای ندارم... 

اگر خراب کردنم برایت لذتبخش است... 

هی خرابم کن...من می سازم .... و تو باز خراب کن...

نظرات 2 + ارسال نظر
سیدداود سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 18:56

مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویش
خرابم میکند هردم فریب چشم جادویش
من وبا صبا مسکین دو سرگردان بی حاصل
من از افسون چشمش مست واو از بوی گیسویش

الهه صفری شنبه 18 اردیبهشت 1389 ساعت 09:18 http://dokhtaran2.blogsky.com

مثله من..
اما من بهتر شدم یکی دو روزه...
اما...
نمیخاهم دیگر خرابم کنی....
من میسازم اما....تو....نمیخاهم خرابش کنی....

شما و همه کسانی که به بقیه اجازه نمی دهند خرابشون کنن ای ول دارین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد