سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

(با عذرخواهی از وجود همه باهوشان جهان ) یادگاری یک احمق...

انگار تمامی ندارد حماقت کردن آدم ها... 

آن وقت که به نتیجه فکر می کنیم؛ راه رسیدن احمقانه است... 

آن وقت که به راه رسیدن به نتیجه فکر می کنیم؛نتیجه احمقانه است... 

بلانسبت آنهایی که جمله زیر را توهین به خود می دانند : 

احمقانه زندگی کردن در میان احمق ها آن هم با حماقت چقدر  لذتبخش است... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیدداود سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 18:58

شرمنده یاسین جون
نظری ندارم«««««««««««)))))!

این چه حرفیه ...من خودمم هم نظری ندارم...

الهه صفری شنبه 18 اردیبهشت 1389 ساعت 09:18 http://dokhtaran2.blogsky.com

این حرفو انشتین هم انگار گفته ...
اون روزااا توی یکی از پی نوشتام، نوشته ام که حالا دقیق یادم نمیادش...

من شرمنده جناب انیشتین و شما هستم به مولا ...
چون من اصلا در جریان نبودم که اینجوری حرفی رو قبلا کسی گفته اگه نه جسارت نمی کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد