سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

چرندنوشته های یک ذهن بی حوصله

سیگارم خیس شده

روشن نمی شه

اصلا کبریت ندارم که روشنش کنم

سردم شده...

کاش کبریت داشتم

حداقل آتیش روشن می کردم

با چی آتش روشن می کردم؟

اینجا که نه کاغذی هست نه چوبی نه ...

ای وای سیگارم چرا خیس شده...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه صفری چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 20:19 http://dokhtaran2.blogsky.com

نچ نچ نچ....!!!!!!!!
سیگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(لطفا شما خشم خودتونو کنترل کنید...من دوست دارم تصور کنم که درباره خودتون بود...)
:دی

اگه فرض کنیم عصبانیت رو با ¤ نشون میدن در جواب حرفتون باید بگم :
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد