سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

سوریاس

دلنوشته های مهندسی که خیلی جوان نیست...

وول خوردن یک آهنگ در یک ذهن خسته

این روزها این آهنگ مهدی مقدم همیشه توی ذهنم وول می خوره... 

  

از آدما دلم گرفت واسه همیشه 

دلم می خواد دعا کنم اما نمیشه 

حتی خدام جوابمو دیگه نمی ده 

خداجونم یه کاری کن نگو نمیشه 

بهم نگو گناه من واسه چی بوده 

نگو که اشتباه من واسه کی بوده 

دوسش داشتم دوسش دارم قد نفسهام 

بدون اون نمی تونم من خیلی تنهام

چه کردن آدما با روزگارم 

چه کردم با خودم درمون ندارم... 

اگه دنیا می خواست تنها بمونیم  

نمی خواستم اونو تنهاش بذارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 00:11 http://darddelhayman.blogsky.com

خیلی مهمه که ما به چه آهنگهایی گوش میدیم...چون به تجربه به خودم ثابت شده که عمیقا روی روح و روان آدم تاثیر میذاره...

البته برای من از همه چیز مهمتر شعر اون آهنگه...

الهه صفری چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 00:15 http://dokhtaran2.blogsky.com

شعر قشنگی بود اما تیترشو خیلی دوست داشتم...
ذهن خسته...
این روزا ذهن منم هست....

خستگی ذهن بدترازخستگی جسمه....خیلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد